1.1. Comentaris sobre la publicitat.
Consum i consumisme
Al llarg de la història de la publicitat, les diferents marques ens han volgut vendre una imatge, a pics, errònea, ja que ens fan veure coses que desprès a la realitat no concorden amb el que ens han volgut mostrar.
També, intenten d'una manera o una altre, sempre captar la nostra atenció perquè sempre volguem més del que tenim, de cada vegada consumir més aquella marca.
Per exemple: Al principi només existia l'Iphone 4, tots els que es podien permetre comprar-se aquest tipus de móbil, el compraren, més endavant, amb un període de temps més bé curt, va sortir a la venta, l'iphone 5, i al cap d'un cert temps l'Iphone 6, i així succesivament, això el que provoca, és el consumisme a les persones, de sempre voler més i millor.
Publicitat convencional, estereotips: Disseny de campanyes publicitàries, a mida de cada client, utilitzant els mitjans publicitaris tradicionals i les eines del màrqueting directe més idònies en cada cas, amb l'objectiu de promocionar la seva web.
Sexisme. Exemples d'anuncis que perpetuin el sexisme i d'altres que promoguin la igualtat de sexes.
A aquest vídeo inclou una sèrie d'anuncis en els quals des del meu punt de vista,es reflexa a la perfecció els conceptes bàsics que les marques utilitzen per a fer publicitat, a aquest cas, el sexisme i la igualtat entre gèneres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada